فرایند تحویل وکالتنامهها یا گواهی های تصدیق امضاء در خارج از کشور به وکیل متقاضی در ایران
فرایند تحویل وکالتنامهها یا گواهی های تصدیق امضاء تنظیمی در نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به وکیل متقاضی در ایران
سرکنسولگری ج. ا. ایران در میلان به اطلاع هموطنان عزیز مقیم شمال ایتالیا می رساند، بمنظور تسهیل در فرایند تحویل وکالتنامهها و یا گواهیهای تصدیق امضاء تنظیمی در نمایندگیهای ج. ا. ایران در خارج از کشور به وکیل یا نماینده متقاضی در ایران، ترتیبات ذیل از تاریخ 1400/11/10 بمورد اجرا گذاشته خواهد شد :
چنانچه متقاضی در سامانه میخک و در بخش وکالتنامه با انتخاب گزینه تحویل در مرکز ، درخواست تحویل وکالتنامه یا گواهی تصدیق امضاء به وکیل یا نماینده منتخب خود را ارائه نموده باشد، لازم است متقاضی، نماینده یا وکیل خود را راهنمائی نماید به یکی از شعب پست در محل سکونت خود در ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم تحویل وکالتنامه و ارائه تصویر کارت ملی خود و همچنین پرداخت هزینه پست اقدام نماید. با توجه به قرارداد منعقده با شرکت ملی پست، درخواست تحویل گیرنده به وزارت امور خارجه و یا دفاتر داخلی (مراکز استانها) منعکس و پس از بررسی، وکالتنامه یا گواهی امضاء درخواستی چاپ گردیده و پس از ممهور نمودن آن، به نماینده پست تحویل میشود تا به نشانی مندرج در فرم تکمیل شده، ارسال گردد.