درج مهر خروج دانشجویی

دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول تحصیل بوده و دارای پرونده دانشجویی در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در محل اقامت خود می‌باشند، می‌توانند با ارائه مدارک زیر از مجوز خروج دانشجویی استفاده نمایند.

 

در ابتدا متذکر می‌شویم با توجه به راه اندازی سامانه میخک، کلیه دانشجویان لزوما می‌بایست ابتدا، به این  سامانه مراجعه و پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری تشکیل پرونده دانشجویی و تایید آن توسط این سرکنسولگری و یا وزارتین علوم و یا بهداشت، به همراه مدارک ذیل، جهت درج مهر خروج دانشجویی، به این  نمایندگی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است به دانشجویانی که مشمول خدمت سربازی در رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی می‌باشند و کلیه دانشجویانی که در رشته‌های پزشکی مشغول به تحصیل می‌باشند تنها پس از ارسال مدارک از طریق سامانه میخک و استعلام از وزارتین علوم و بهداشت و دریافت مجوز، تسهیلات غیر ارزی دانشجویی ارائه خواهد شد.

 

لطفا توجه فرمایید:

درج مهر خروج دانشجویی بصورت سالیانه (بر مبنای سال تحصیلی محل تحصیل) شامل سه بار ورود و مجموعا حداکثر چهار ماه اقامت در داخل کشور می‌باشد. به عنوان مثال دانشجویانی که با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و داشتن مجوز تسهیلات غیر ارزی در ترم های تابستانه یا زمستانه ثبت نام نموده باشند، بازه تاریخی ، از اول مهر ماه همان سال لغایت پایان شهریور ماه سال بعد خواهد بود. 

 

مدارک مورد نیاز :

  1. تشکیل پرونده دانشجویی در سامانه میخک و تایید آن.
  2. مراجعه به سامانه میخک و ثبت درخواست خروجی دانشجویی و دریافت کد رهگیری.
  3. ارائه اصل گذرنامه معتبر.
  4. ارائه اصل گواهی اشتغال به تحصیل ترم جاری در زمان مراجعه جهت درج مجوز خروج (چنانچه درخواست تایید اشتغال به تحصیل ارائه شده را دارید، باید ابتدا طبق قسمت تایید مدارک اقدام فرمایید)
  5. بارگذاری گواهی اشتغال به تحصیل سالجاری در سامانه میخک 

 

لطفا توجه فرمایید:

  • تذکر: در بارگذاری مدارک و گواهی‌ها دقت فرمایید:
  • از تایید تصاویر بارگذاری تصاویر بی کیفیت، تار و ناخوانا، تصاویر وارونه، معذوریم.

 

 ارسال پستی مدارک:

در صورت ارسال مدارک جهت درج خروجی دانشجویی،  لطفا مبلغ 12 یورو (با بیمه 17 یورو) به حساب جاری سرکنسولگری به مشخصات ذیل واریز نموده و رسید آنرا قبل از قرار دادن در پاکت پستی، به ایمیل قسمت دانشجویی ( studenti@consolatoiran.it ) نیز ارسال کنید تا جهت صرفه جویی در زمان، بررسی‌های لازم انجام شود.

در صورتیکه متقاضی در خارج از ایتالیا می‌باشد، الزامی است جهت تعیین مبلغ پست، با بخش اطلاعات ( segreteria@consolatoiran.it ) هماهنگی لازم صورت گیرد.

 

  

مشخصات بانکی حساب جاری سرکنسولگری

 

 CONSOLATO GENERALE DELLA REPUBBLICA ISLAMICA DELL`IRAN - MILAN

                   IBAN:  IT 34 P 05696 01617 00000 7788X33

                           BANCA POPOLARE DI SONDRIO 

  

آدرس پستی:

 CONSOLATO GENERALE DELLA REPUBBLICA ISLAMICA DELL`IRAN – MILANO

                                           VIA MONTE ROSA 88

                                              20149 MILANO MI

  

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات دانشجویی، می‌توانید با آدرس رایانامه این بخش ارتباط برقرار فرمایید.

امور دانشجویی:  studenti@consolatoiran.it

تلفن :         89658800-02         از ساعت 14 تا 16